Ministerul Turismului a făcut public noul videoclip de promovare a României. Filmul are 3 minute şi jumătate şi mesajul: „România, o destinație pentru 365 de zile de vacanță pe an”.

În imagini apar clădiri istorice şi obiceiuri populare, alături de cluburi și festivaluri de muzică.

Pe coloana sonoră se aude naistul Nicolae Voiculeț, iar Ilie Năstase este singura vedetă care apare în clip.

Obiectivul realizării noului film a fost de a promova destinaţia turistică România prin accentuarea avantajelor sale competitive. Clipul cuprinde imagini relevante pentru tot ce şi-ar putea dori un turist prins în aventura descoperirii unei destinaţii noi.

“Sunt numeroase destinaţii turistice prezentate în clip! Nu am uitat niciun domeniu care ar putea atrage turiştii în România! Avem de la imagini cu monumente UNESCO, la obiective unice în lume, peisaje de vis şi chiar cadre care ilustrează perfect felul de a fi jovial al românului, pus pe distracţie! Acest proiect a fost un obiectiv pe care mi l-am propus încă de la primele zile ca ministru al Turismului. Clipul este doar începutul unei campanii de promovare integrate, care va pune România în prim-planul atenţiei tuturor”, a declarat ministrul Turismului, Bogdan Trif.

Filmul a fost creat pentru a fi utilizat în campaniile de promovare ale Ministerului Turismului, precum campanii TV şi marketing online. În aceeaşi măsură clipul va fi promovat şi cu ocazia unor evenimente interne şi externe.

 

sursa: ziarularges.ro